"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

onsdag 19 mars 2014

Busig idag

Vet inte om det är vädret som gör det...busvädret...men idag känner jag mig BUSIG!
Ni kanske undrar vad jag menar...jo...en närmare förklaring kommer här:
Busa i min värld har en bred defintion.
Det kan vara att bara göra tvärtom mot vad alla säger och tycker.
Det kan vara att hitta på små hyss.
Det kan vara att busa rent allmänt med personer omkring en.
Busa kan också vara något som har med kärlek och sex att göra.
Kan bara tillägga att idag vill jag busa på alla sätt!

Mitt munsår tillåter dock inte den sistnämnda busdefinitionen...men kom nu på att jag har fått en supersalva som ska vara ett underverk för hästhovar...borde ju fungera på mitt munsår och min nariga läpp också!

Nu ska jag nog utsätta mitt yngsta barn för lite bus...i brist på annat bus!

Här busar Stor-Anna och jag (Lill-Anna)...syns tydliga spår av 70-tal...haha!

Ha en busig kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar