"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

torsdag 13 mars 2014

Munsårs-tycka-synd-om-inlägg

Ett simpelt munsår kräver ett simpelt inlägg...ett kort och koncist!
Häromdagen kände jag att det började att klia nedanför läppen och anade oråd! Kunde det vara så att något skulle invadera min läpp...?
Känslan var rätt...nu är halva min läpp försedd med ett munsår som bultar och pulserar...kunde ju varit något annat trevligt som invaderat den istället !!!
Jag känner också att körtlarna under hakan är svullna och ömma samt att det sticker lite i vänstra kinden...någon doktor som läser detta inlägg så tar jag tacksamt emot tips hur man trollar bort detta!
Men för att tänka positivt så blir många nyfikna och tittar på mig och det är alltid trevligt...ler fint tillbaka tills jag kommer på att det nog är min läpp som drar blickarna till sig.
Nu ska jag lägga mig i soffan och tycka lite synd om mig själv...hoppas att jag fått er att också göra det för det känns lite bättre då...
I morgon är det fredag.
En underbar veckodag...en hoppfull...hela helgen ligger framför och väntar på att vad som helst kan hända!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar