"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 15 april 2014

Busy, busy, busy doing nothing at all...

Hur kan det komma sig att jag kan känna mig så lugn när jag borde vara stressad???
Påskfirandet väntar om några dagar...två för att vara mer exakt...och jag ska få hem min kära dotter med pojkvän.
Jag borde, istället för att fördriva tiden här vid datorn, gå upp och göra ett städryck på övervåningen!
Jag vill att de ska känna sig välkomna hem med ett nystädat och nybäddad säng att krypa ner i...men jag kommer väl som vanligt att påbörja städningen i sista sekund! Tycker jag känner igen det beteendet hos någon mer i min familj...nedärvt hos båda mina barn tror jag bestämt!

Igår inhandlades iallafall dryckom för de äldre över 18 år...så det är klart! Får helt enkelt se till att njuta av mat och dryck tillsammans med några över 18 år...haha...tror inte att Sannas Daniel är så inspirerad att skåla med mig!
Påskbuffén blir liten detta år då jag tror att det blir en tur till Sundsvall för att intaga den...Det ska bli roligt eftersom det var ett tag sen jag var där. Jag ska passa på att fira Jonas som fått körkort nu! Han ska nog få skjutsa mig så att han tröttnar, får passa på att hälsa på några kompisar i Sundsvall när jag ändå är där så kan han få visa mig hur bra han kör också!

Drömde mig bort när jag åkte hem från jobbet idag. Det var en av mina jobbarkompisar som skulle åka till Teneriffa på lördag med sin tjej.
Jag vill också åka!!!
Jag vill åka på en romantisk resa med den jag älskar...uppleva, utforska och ha semester!
Jag ska banne mig boka en resa innan jag börjar jobba till hösten. Sen om jag får åka ensam eller om någon speciell person följer med det återstår att se. Men iväg ska jag.

Iväg ska jag också ikväll då det är föräldramöte på sonens skola.

Det blir många turer på kvasten nu i påsk.


Ha en bra kväll!
Kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar