"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

söndag 13 april 2014

Klockan är sen...

...men här sitter jag vid datorn och känner för att skriva några få egentligen inte så viktiga och talande rader för andra...men denna blogg är min öppna dagbok så den behöver inte tala alla gånger .-)

Jag har haft en skön helg. Jag har varit bortrest i ett ljuvligt vårlikt paradis med mycket vatten och fin natur så som jag trivs i. Jag kände hur mina flyttgener kickade igång genast...Det har med våren att göra! Farligt att ta med mig då till vackra platser!
Dessutom omges av trevliga människor och tillbringa tid med en mycket speciell person för mig. Det känns underbart...samtidigt känslosamt...även lite rädsla finns med.
Men det är väl en överlevnadsstrategi vi människor har.

Jag tänker överleva rädslan och följa hjärtat.
Har inget att förlora.
Bara vinna.

God natt och sov så gott!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar