"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

torsdag 17 april 2014

Påskledig!

Det blev en liten dipp för jag är återhämtad igen.
Tänk vad lite uppmuntrande samtal kan göra för själen! Både det ena och det andra skulle jag vilja påstå...
Nu har jag gått på påskledighet och det känns inte helt fel faktiskt...kan erkänna att det gläder hjärtat en hel del att veta att det är en hel vecka till för återhämtning och frihet.
Helgen är ganska öppen...första året utan tradition...förr åkte vi alltid bort till kompisar...sen firat hos släkt...i år blir det med mina barn. Det har ramlat in en del inbjudningar idag.
Det är ju sista helgen som Järvsöbacken är öppen också så om den utlovade solen kommer så vore det härligt att få åka lite skidor samt att gå på lite afterski...haha...undrar vad som lockar mest???
Min jobbarkompis sa att många åker dit utan att åka skidor och går på afterski istället...hm...har aldrig tänkt på den varianten.
Men vill vara hemma med S och D så mycket som möjligt också.

Helst av allt vill jag ha mer av något som jag inte kan få...åtminstone inte denna helg...jag får abstinensbesvär...och faller handlöst ner...

Men nu säger jag skål med en god Nils Oscars kalaspåsköl!
Ha det gott!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar