"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 27 maj 2014

Oh what a night...

...önskar jag kunde säga det med ett ljuvt kärleksfullt leende på mina läppar MEN så är det inte.
Igår åkte jag trött och illamående hem från jobbet med magont. Jag trodde jag skulle få magsjuka för det var samma smärta och känsla som då. Var lite orolig att jag skulle kräkas i bilen hem. Jag åkte hem somnade och vilade hela dagen. Magvärken kom och gick.
Jag kände mig ganska bra igår på kvällen och hade tänkt åka på jobbet idag.

Min kära systerdotter och jag skrev till varandra innan jag somnade. Hon hade lite bekymmer...och jag kände igen allt hon skrev om. Önskade jag kunde tröstat henne bättre men det är tyvärr något man själv måste ta sig igenom. Jag lyssnade och svarade henne så gott jag kunde. Hjärtat<3.
Jag somnade in och drömde den mest knasigaste dröm och vaknade arg som ett bi! Vad det var för dröm tänker jag inte gå in på här...
Sen körde magen igång igen. Jag hade såååå ont och tyckte synd om mig själv. Somnade till på morgonsidan och nu är det förmiddag och det känns ganska ok med magen... men känner mig låg...kan ju ha en del att göra med att jag just betalat räkningar också :-))

Nu ska jag ta och få i mig lite vätska samt vila lite till...vem vet...jag kanske skriver lite till senare...mycket gladare, mycket piggare och som en helt ny människa!
Men just nu är jag där jag är.

Drömmer mig bort att jag sitter och njuter på den där balkongen med den där utsikten! Ja, det gör mig faktiskt lite lättare och lite gladare till sinnet!;-))
Ha det gott...och här är det lite sol idag iallafall!
Kram på er ute i stora världen utanför Näsberg
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar