"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 1 juli 2014

Surt sa räven...

...och även jag känner så JUST NU!
Den trasiga bergvärmepannan som gått sönder av åskan kostade mig mer än jag anat och det känns tungt.
Känner mig putt och sur!
Har ingen lust att lägga ut pengar på saker, men det är så det fungerar och är nackdelen när man äger ett hus! Vad som helst kan inträffa, när man minst anar det och just nu hade jag inte anat det!!!

Så Sebastian Knutsson, om du undrar vad du ska göra för dina pengar så har jag en idé eller två, och jag lovar att jag har god användning för sådär en 2 miljoner.
Blir så klart tacksam för 1 miljon också...;-)
Jag ställer självklart upp och hjälper dig någon gång när du hamnar i nöd också ;-)

Men nu ska jag se saker och ting positivt!
Himlen sprack upp och solen ler för fullt. Det innebär att jag ska snabbt dra på mig målarkläderna och ner med penseln i målarburken för att leka ut mina inre aggressioner på huset! Slå två flugor i en smäll kan man säga! Förena nytta med fåursurailskereaktioner helt enkelt.

Ha en underbar dag alla ni positiva, glada och kärleksfulla människor därute!
Det är ni som ger mig kraft att se saker positivt såna här dagar när inte allt rullar på som jag hade tänkt mig.



Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar