"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 12 augusti 2014

Snart 15 augusti...

Med ett barns förtjusning inser jag att det är bara tre dagar kvar till min födelsedag!
Ja, jag erkänner att jag är barnslig men det är såååå roligt att få en dag som bara är ens egen och dela den med de man älskar.

Jag tycker att ens födelsedag är mycket speciell för det var då man föddes och gjorde entré här på jordens yta...och kanske man har någon viktig uppgift här under tiden man lever men jag har inte riktigt kommit på vad min kan vara. Jag lär mig hela tiden något nytt och kanske jag kommer på det när jag blir äldre och klokare !

Eller anses jag vara äldre nu när jag ska fylla 46 år?
Näeeeee...jag känner mig inte gammal iallafall.
Jag känner mig full av levnadsenergi som jag ibland kan känna att jag inte riktigt får utlopp för alla gånger...haha...men jag är glad och tacksam att jag mår bra!

Det blir inget riktigt traditionellt födelsedagsfirande i år.
Allt är nytt detta år och dessutom ska vi åka till Sundsvall på eftermiddagen för att fira min mamma som fyller år på lördagen.
Eftersom vi åker bort blir det ingen födelsedagsfest i helgen...men looooovar att det blir en annan helg!!! Kanske ett kräftkalas?
Det blir en speciell dag ändå då det är barnen och jag, för det viktigaste är trots allt att jag får vara tillsammans med de som jag älskar. Även om jag önskat att jag hade fått delat dagen med alla jag älskar så är i allafall min fina present i år att Sanna kommer att vara hemma på födelsedagsmorgonen hos mig...och Albin förstås!
Mina älskade barn. Det blir en kram-mys-morgon helt enkelt.

Dessutom ska jag få den stora äran att åka till Hudiksvall och gå på sjukhuset för en undersökning den förmiddagen. Vilken tur jag har! Det låter som om min dag blir speciell trots allt.

Min önskelista behåller jag inom mig och hoppas att någon prins kan läsa mina tankar.
En prins som vet hur man tar hand om sin prinsessa;-)
Jag hoppas att jag har kysst rätt groda!!!

Nu har jag jobbat i två dagar och efter ett besök på simhallen ikväll så känner jag att mina ögon vill blunda...zzz...
Sov sött!
Kram Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar