"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 21 oktober 2014

Tankar i natten

Ett inlägg gjort från I-paden...ovanligt för att vara mig! Jag har inte öppnat datorn efter jobbet på två dagar kom jag på idag...vilken befriande känsla. Samtidigt har jag surfat via mobilen :-)
Just denna natt har jag svårt att somna.vet egentligen inte varför.
Eller just denna natt är fel uttryckt.
Det har varit så ett tag nu.
Somnar, vaknar, somnar om och när morgonen kommer har jag somnat skönt men då ringer klockan.
Trött och vill ligga kvar en halvtimme och njuta.
Inatt kryper det i kroppen. Som små nålar som sticker i hela huvudet febrilt. Sprängfyllt.

Längtar efter resan till Barcelona.
Den är så mycket värd.
På många sätt.

Längtar efter Sanna. Vill ha henne här ...min älskade! Men snart är hon med mig!

Känner mig lite tom just nu.
Lite skör och liten.
Känner saknad.
Av närhet.
Värme.
Famn.

Svårt att sova i en säng för två - men ligger här själv.
Tomt.
Ensam.

Är det såhär det ska vara?
Vill inte det.

Till er alla som har svårt att sova inatt...
Kärlek.
Kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar