"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

måndag 17 november 2014

Boostad......

...med magnesium, rosenrot !
Jag har idag påbörjat ett mindre vetenskapligt dugligt experiment...mer" learning- by- doing-experiment".
Eftersom ingen ännu har headhuntat mig...haha...och inte fått något erbjudande på ett välbetalt jobb, inte vunnit på någon lott eller sett någon rik prins på en vit häst ( ...eller motsvarar en vit Volvo V70 en vit häst nuförtiden???) så finns inte möjligheten att resa till soooolen i detta höstmörker hur gärna jag än skulle velat det.
Det är bara att ta tag i de möjligheter som finns till att lätta upp tillvaron och hitta förbi trötthet och finna energi! Därav mitt inköp idag av magnesium som ska bidra till att minska trötthet samt Rosenrot som också ska lindra det.

Haha...nu kanske det blir jag som får massor av energi till att söka mig välbetalda jobb, köpa massor av lotter och alla prinsar som stalkar mig får snällt galoppera förbi för att lämna plats för en ädel riddare i en vit Volvo V70!
Han kanske inte har den största skattkistan och är i ständig tidsbrist...bor väldigt långt ifrån mig...visar ingen tanke eller plan på hur han vill leva sitt liv med sin prinsessa och det låter ju inte som en prins kanske men han är den enda prins jag vill ha. För han är rik på värme, känslor av alla sorter, verbal, full av humor, omtänksam, spontan, snygg och charmig, intelligent och är manlig med allt vad det innebär...sen att han lagar god mat gör inte det hela sämre... Haha...undrar vem som får en boost???

I morgon ska jag till sjukhuset. Jag ska göra en mindre operation men jag ska sövas. Har inte funderat på den så mycket men nu börjar jag googla och ta reda på fakta...vilket är precis vad jag säger till alla andra att inte göra...men kan inte låta bli.
Det är ju ingen prins som kommer och håller mig i handen precis...men ack en sån viktig person i mitt liv följer med iallafall för att köra bilen eftersom jag inte får köra bil i morgon efter jag blivit sövd. Det är pappa.
Käre pappa ska följa sin dotter...det är ju inte som att följa med till altaret precis...och jag hoppas inte det blir sista gången i mitt liv han följer med mig och stöttar mig. Haha...ni ser jag börja bli lite nojig.
Men det kommer att gå bra!

Nu ska jag gå och duscha och skrubba mig ren från alla mina synder och allt annat med ett speciellt desinfektionsmedel. Förmodligen kommer jag inte att dofta så passionerat efter denna dusch...mer som jag badat i klorin men ren kommer jag iallafall att bli!

Sov nu så gott och ta hand om er!
Till alla mina nära och kära...ifall jag inte vaknar något mer efter morgondagen så vill jag bara säga;
Jag älskar er.
Peace and love.
Puss och kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar