"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

måndag 3 november 2014

"Come away with me..."

 (Norah Jones)

Nyss hemkommen från Barcelona.
Jag skriver lite kortfattat för det är inte riktigt rätta dagen att beskriva resan för jag är inte på topp så att säga...resebeskrivningen gör sig inte rättvis.
Det kommer att ta ett tag att smälta vår resa.
Glada varma skratt.
Det var 5 intensiva dagar fyllda av olika upplevelser.
Ljuvliga glädjestunder med barnen...och det är inte alla som har fått kräkts på Camp Nou. Men det lyckades vi med!
Ett Barcelona fyllt av liv.
Vacker arkitektur.
Lugnt tempo i en sån stor stad.
God mat.
Hela 2,5 timmes romantik...
En resa som kommer att växa fram vad gäller känslor och upplevelser.

Idag ligger jag hemma och får ordning på min mage.
Jag hoppas att de andras magar är på bättringsvägen!
Förmodligen en upplevelse vi kommer att skratta åt så småningom!
Kanske en mening med det?
Vi fick alla se varandras innersta äkta sidor;-)
Både fysiskt och psykiskt.

Idag är jag tömd på energi och känner mig trött och låg.
Tom.

Jag vill bli ompysslad.
Få vara liten en liten stund.
Jag vill känna dina kyssar på min kind.
Vill krypa in i din famn och bli omhuldad.
Höra dig viska varma ord om hur mycket du älskar mig.
Vill känna dig nära mig.
Nu.

Kram Anna

NORAH JONES

Come Away With Me 
Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song

Come away with me on a bus
Come away where they can't tempt us
With their lies

And I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won't you try to come?

Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you

And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me


Lyrics found <a href="http://www.elyrics.net/read/n/norah-jones-lyrics/come-away-with-me-lyrics.html">here</a>









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar