"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

söndag 22 mars 2015

Helg ala´ mys

Jag har haft en underbar helg!
Min älskade H kom och även hans underbara föräldrar. De är så varma och goa. Underbara helt enkelt!
Vi hade en skön helg med marknadsbesök, sightseeing och mycket god mat och så i går så kom även mina föräldrar hit och umgicks.
Mycket trevligt och mysigt.
Mamma hade fortfarande väldigt ont i ryggen och det gör ont i mig att se henne så.
Men även allt trevligt har sitt slut och tiden går fort när man har trevligt och skojigt!
Så i dag åkte de hem.
Tacksam och glad att få rå om dem och få ha dem här.
Saknar dem redan!

Jag har tillbringat dagen med att mysa och ta hand om mig själv.
En myssöndag i dag.
Jag gör verkligen ingenting utan bara ligger och möjligtvis ändrar ställning då och då...tittar på de tv-program som slumpvis dyker upp.
Mysigt.

Jag känner en liten rastlöshet av längtan.
Det är för att det jag önskar verkar vila i det blå någonstans.
Mina inre mål och tankar är väldigt klara.
Jag vill ha ett gemensamt mål att jobba mot och en plan för det.
Men i dag finns inte den.
Inte uttalad.
Responsen på det som jag uttryckt 1000 gånger känns som otydlig och obefintlig.
Jag vill att det pratet ska komma från him...med det stora H:et.
Det verkar iallafall inte hända.
Att leva i nuet är verkligen ett mantra som stämmer in och det är underbart i sig men jag vill faktiskt börja tala framtid.
Nu.

"Jag behöver min kärlek på heltid."
För att jag är värd det.
Vi.

Nu ska jag jobba lite!
Ha en bra och skön kväll!
Kram Anna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar