"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

fredag 17 april 2015

TGIF

Jag är så glad att gårdagen är över. Den var inte en av de bästa dagarna i mitt liv men samtidigt absolut inte en av de sämsta !
Den var som den var.
Den var bara en dag att ta sig igenom.
Men idag är det en ny dag!




Fredagar är lite magiska. Det är en speciell förväntansfull stämning på jobbet och många skratt under fikastunden.
Jag känner fortfarande att en liten udd från gårdagen sitter kvar och skaver men den kommer allt att försvinna under dagen.
Om inte annat när jag och Albin ska åka till Sundsvall och förgylla min syster och hennes familj i Sundvall i dag:-))
Vi ska åka upp och hälsa på, klippa hår och vara tillsammans...känna lite syskonkärlek!
Den är liksom tydligare nuförtiden när vi är vuxna än när vi var små.


Eftersom Albin fyller år nästa lördag så ska jag passa på att hitta någon present till den blivande 14-åringen också. Han har önskat sig dollar till sin USA-resa, piketröjor och skjortor. Det känns som att jag nog ska hitta vad jag söker!


Förmodligen åker jag hemöver på lördagen för jag vill slappa lite och pyssla på lite hemma också inför nästa helg då Albin fyller år.
Det är även en annan speciell person som har fyllt år redan också.
Tror det får bli ett lördagsbesök!
Surprise!




Jag önskar er alla en skön helg med massor av vila, roligheter och kärlek!
Det skulle jag vilja  - bli kärleksboostad!




Kramisar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar