"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

lördag 23 maj 2015

Nattmelloinlägg

Har precis kommit hem från en "mellopartykväll" hos mina underbara grannar. Jag vill skriva några ord om dem här.
Jag har alltid haft sån tur med grannar. Vart jag än har bott faktiskt.
Jag är så tacksam för det.
Tack och bock.
Man får liksom en speciell relation till sina grannar för man delar vardag och helg även om det är på avstånd så har man alltid ett speciellt band liksom.

Nu har jag underbara grannar igen och de finns alltid där och ställer upp i alla lägen.
Ikväll spontaninbjöd de mig till "mellon".
Det var jättemysigt.
Vi pratade, drack gott och åt god paj och annat smått och gott.
När jag gick dit var det en ljus solig kväll och jag tog någon bild. När jag senare gick hem så var det mörkt och jag kan inte förstå hur bilderna kunde bli så suddiga!
Var det något i whiskyn???







Nu sitter jag och Toulouse tätt intill i soffan...haha...det är tur att hon finns!!!
Jag sitter och inväntar röstningsresultaten från Mellon. Det verkar som att Ryssland kommer att vinna men att vi blir god tvåa!
Väldigt spännande!

Jag vill också skriva ett stort grattis till min H.
Han har rankat etta på google!
Det kan vara svårt att förstå detta fenomen, i den vanliga världen, utanför SEO, men det är något oerhört viktigt i SEO-världen.
Över 15 månader som jag har fått följa denna resa så förstår jag vikten av den placeringen!
På torsdag älskade H...då ska vi skåla för dig...i champagne!
Grattis!

Nu är det väldigt spännande i röstningen i mellon...för just nu leder vi faktiskt!
Återkommer imorgon.

Sov så gott och må väl.
Frid.
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar