"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

tisdag 2 juni 2015

"Isnt she lovely...isnt she wonderful..."

Yes!
Hon är helt fantastiskt underbar och jag älskar henne!
Min 18- åriga dotter som bor alldeles för långt bort från mig.
Eller är det jag som bor alldeles för långt bort från henne???
Hon går i skolan i Stockholm MEN hon kommer hem om en och en halv vecka.
I dag längtar jag extra mycket efter henne.

Älskade SannaAntoniaNyponros!

När jag ändå håller på att längta så vill jag tillägga att jag längtar efter sommaren också.
Alltså vart har den tagit vägen...gått vilse...försovit sig...jag bara undrar!!!
På torsdag är det jag som åker till Hudiksvall och skaffar mig ett nytt pass...är faktiskt utan just nu och det känns INTE riktigt bra för det KAN hända att när min efterlängtade semester börjar om två veckor, yippie, så tänker jag att om inte sommaren har hittat hit så tänker jag leta upp den!
Och vet ni...just idag känner jag att jag kanske till och med flyttar till solen.
Så det så!

Peace and love.
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar