"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

måndag 8 juni 2015

Nerbäddad

Jag har haft ännu en underbar helg i mitt liv! Tyvärr går tiden så fort när man har det bra och roligt så en helg är såååå kort!
Men snart är det sommarledigt...och det ska bli så himla skönt.
De senaste helgerna har verkligen gått i festligheternas tecken så i ärlighetens namn, trodde aldrig jag skulle höra mig säga det, så längtar jag efter lugn och mys. Det har ju såklart varit oerhört roliga fester och jag har haft det så skojigt!
Men nu ser jag fram mot att ha lite vardagsmys och mysiga soliga varma sommarkvällar med lite picnic vid vattnet och bara umgås. Och skulle det regna så känns inte en filmkväll i soffan med "tätt-intill-mys" helt fel heller!
Eller läsa en bra bok.
Cykla vid vattnet och insupa den vackra naturen.
Känner mig mys- och kramsjuk.

Min känsla av lugn och mystid kan också bero på att jag ligger nedbäddad. När jag kom hem igår frös jag som en tok och hackade faktiskt tänder...haha...tog en Alvedon, kröp ner under täcket med kläder på och tvärsomnade. När klockan ringde 6 i morse slog jag av den och somnade om till 7! Jag som åker till jobbet vid 7.15! Jag sprang upp, väckte min älskade A och drog på mig kläderna, borstade tänderna och drog iväg. Jag mådde illa, var yr och när jag jobbat i ca4 timmar åkte jag hem och bäddade ner mig själv.
Sen dess har jag sovit och vilat.
Älskade underbara H ringde och det var sååå mysigt att få höra hans röst.
Vill ha honom här nu.

Känner mig lite "ynklig"...haha...skulle vilja bli ompysslad och få lite vatten, en tidning, kärleksfulla kramar och någon puss då och då. Det hade varit skönt. Orkar inte laga någon mat, är inte sugen på något att äta heller så det är tur att A är hos en kompis ikväll.

Ha en bra måndagkväll!
PS: Laddar redan nu för en filmkväll på fredag då "Orange is the new black" kommer med nya avsnitt på "Netflix"!:DS
Kramar , ganska heta för tillfället, från en nedbäddad Anna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar