"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

torsdag 4 juni 2015

Sommar hos Slettvoll

Min älskade H ringde och berättade att han införskaffat nya utemöbler och även en paviljong!
Vad kul!!!
Även om jag kände att jag också hade velat vara med...haha...vill ju vara med överallt och känna att det var VI som köpte den tillsammans (även om det är han som betalat ;-))

Det jag ville komma fram till var att så fort han nämnt att han köpt nya utemöbler påbörjades, som vanligt, ett febrilt kreativt hjärnarbete hos mig.
Jag började genast se inre bilder hur det skulle kunna se ut och hur man skulle kunna göra det lite mysigt. Satte genast igång och leta i mina små prylutrymmen om jag skulle kunna ta med något som skulle kunna passa till.
Jag hittade några saker så får jag se om H också tycker det och kanske kan det bli lite "vi"-känsla så jag får vara med och göra lite utemys till de nya utemöblerna åt OSS! ;-))
Det är faktiskt sånt som binder ihop...små vardagliga saker!

Surfade lite och hamnade hos en av mina favoriter "Slettvoll".
Jag fick en del inspiration och tittade lite i deras utemöbel-katalog.
De har en stil som tilltalar mitt sinne.
Dessutom var sidan full av sommarbilder med sand och hav.
Jag brukar gå in i deras butik när jag är i Stockholm och har även varit in i deras butik i Göteborg och hämtar lite inspiration samt tar med mig deras kataloger för de är så fina.




Alla bilder är lånade från Slettvoll.no
Nu ska jag packa och förbereda för imorgon bär det iväg till den vackra lilla orten vid Vänern och Göta kanal...Sjötorp!

De säger precis på tv:n att sommarvärmen är på väg!!! 
YES!

Ha en skön kväll!
Kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar