"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

fredag 3 juli 2015

Åter hemma

Vilken sommarstart med festligheter!
Jag har haft två veckor fulla av aktiviteter och festligheter.
Det har varit fantastiskt roligt och mysigt.
Framförallt tillsammans med H. 
Ljuvligt och underbart.
Jag saknar honom redan och det var lite jobbigt att åka ifrån idag. 
Jag hoppas han kommer hit så fort som möjligt.
Det går att jobba härifrån också.
I lugn och ro. 
Inlåst i källaren...haha!

Jag är tom lite mättad av fest och det inträffar inte ofta...haha! Men samtidigt är jag nog på igen när det blir något roligt som händer!

Kontraster är sköna tycker jag.

Jag har tillbringat denna dag i bilen och jag är sååååå himla tacksam att jag har AC i bilen för den var sval och skön.
S ringde från flygplatsen när hon väntade på väskorna och det var underbart att höra hennes röst och jag önskar att hon också hade kommit hem nu men hon kommer nästa vecka.
Jag hämtade älskade A hos sin kompis. Han och S har kommit hem efter två veckors vistelse i USA. NY. Det kändes som att A hade vuxit jättemycket under dessa veckor ;-).
Han såg ut som en äkta amerikanare med keps, skjorta och chinoshorts och så hade han köpt en snygg klocka.
Mina älskade.

Vi fick mat hos mamma och pappa innan vi åkte hem.

Igår, innan jag åkte hem, var vi på Törebodafestivalen och det var jättebra uppträdanden och roligt och mysigt att få avsluta dessa två veckor tillsammans, men jag känner mig ganska nöjd med att bara vara hemma ikväll. 

I stilla lugn och ro.
Tyst sommarkväll.
Njuta av den vackra grönskande vyn.
Tystnaden faktiskt.

Känner mig nöjd att jag städade innan jag åkte så jag bara kan slappna av.
Jag packar upp allt imorgon för ikväll är det tv-kväll i soffan.
Så skönt.




En stilla och avkopplad kram från mig ikväll.
Längtar efter att krypa ner i sköna sängen.
//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar