"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

torsdag 9 mars 2017

Nya möten, besiktning och god middag

Dag 8 i #blogg100

Idag kändes det som att vakna upp för att gå till jobbet.
Jag hade ställt väckarklockan på 6 för att ha gott om tid att vakna till och fixa på morgonen. Jag kokade kaffe, stekte ägg och fixade frukost till oss alla. Det är mysigt med mornar på något sätt. Alla går i sin egna lilla värld och vaknar till på sitt sätt och ser söta ut.
Satt i soffan och njöt av mitt morgonte.



H och jag åkte in tillsammans på morgonen. Känslan att åka på jobbet tillsammans. Snart är vi där.
Jag var på två träffar.
Jag kan bara säga utan att avslöja för mycket att det ena stället föll jag för direkt. Jag kände kraft, energi och lust att sätta igång på en gång! Nu var det inga intervjuer på det sättet utan mer lära-känna-varandra-träffar.
Det tar ett tag till innan jag vet något mer om det hela.

Under tiden jag var på mina träffar var det också besiktning av huset i Näsberg. Jag pratade med besiktningsmannen på telefonen efter besiktningen och det var bra. Inga större fel. Så protokollet blir klart och ska skickas till mäklaren till veckan och förhoppningsvis så kanske det händer något i slutet av nästa vecka eller veckan därpå. Vi får väl se!
Mina underbara svärföräldrar bjöd på god middag ikväll. Det var plankstek på torsk. Hur gott som helst! Det bidde ett glas vin till också.
Mums!



En aning av trötthet nu.
Sov så gott alla själar.
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar