"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

onsdag 3 januari 2018

Skön dag

Hej!
Idag åkte han tillbaka till sin pappa, min älskade A. Han har varit här sedan den 22 dec och det har varit så mysigt! Det gör ont i hjärtat när han åker. Men jag är tacksamma för de underbara dagar jag fått haft honom nära.

Resten av dagen har tillbringingats hemma med de andra i familjen. Lille underbara Hilmer kom på besök och han pratar så mycket nu! Så söt! Jag läste lite böcker för honom och sen kom det andra nära och kära på besök.

Vår vegetariska meny blev till lunch rester från gårdagen. Couscous med halloumi.
Till middag provade vi något nytt som var riktigt gott! Zuchinigratäng.

Efter maten hade Håkan och jag myskväll i soffan och såg två filmer.
Två bra filmer och det var så skönt att bara vila.

Nu är det läggdags och förberedelse för en ny dag med nya möjligheter!

Sov så gott!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar