"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

torsdag 4 januari 2018

Att ställa in planer

Godmorgon!
Vaknar till en ny dag med nya möjligheter...eller hur det nu var. Jag hade tänkt mig en massa planer idag. Jag påbörjade nämligen projekt "rensning av källaren" igår och sorterade och försökte röja i gillestugan med det som ska till loppis och det som ska till återvinningsstationen. Så det ser ut som en enda röra nu i gillestugan men hade tänkt få ordning där idag. Så hade jag tänkt fortsätta röja vidare in i tvättstugan och de fyra återstående förråden i källaren. Men det går tyvärr inte.

Men nu fick jag tänka om och lägga ner hela det projektet för bilen startar inte!!! Det gör mig så frustrerad och besviken och arg!!! Grrrr!!!
Det känns nästan som att jag ska ta bussen in till stan och köpa en ny bil.
Jag behöver en fungerande bil och jag äger ingen egen så det får helt enkelt bli så att jag får fixa det!

Jag tror att jag får somna om och skita i alltihop och förhoppningsvis vakna för att se om det finns några andra möjligheter med denna dag. Trycka på resetknappen liksom.
Tydligen så ska jag göra andra saker idag och bliva här vid min läst.

Nu har jag klagat färdigt för denna morgon!

Egentligen är det i positivt: jag äger inget. Fri som en fågel.

Somnar nu om och hoppas på att se nya möjligheter!

Hoppas er dag är bra!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar