"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

måndag 20 januari 2020

När allt blir för mycket

Idag är en sån dag när jag inte orkade med.
Jag sov dåligt inatt då jag låg och funderade mycket på allt. Så när klockan ringde imorse var jag inte redo för dagen alls. Jag var snurrig i huvudet och hade huvudvärk. Jag mådde lite illa. Men jag klev upp och väckte A och sen tog jag lite te som H förberett åt mig.
A och jag åkte iväg till vår hemstad för att starta upp dagen men mitt huvud ville inte. När bensinlampan började lysa så blev den lilla grejen för mycket.
Jag släppte av A och åkte iväg och tankade lite.
Sen åkte jag hem igen.

Jag la mig och vilade i sängen och mitt huvud bara snurrade och jag var så yr. Det är så tyst och skönt i huset och jag behövde vara bara i mig själv. Jag har vilat och sovit och jag är fortfarande konstig och yr. H har inte hört av sig som han brukar om jag mår dåligt.
Allt känns konstigt.
Nu ska jag vila en stund till för att se om det gör underverk.

Ta hand om er!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar