"Det som kommer från hjärtat går till hjärtat."

onsdag 7 november 2018

Ny dag med nya möjligheter

Jag är på väg upp igen! Med stora kliv.
När jag kommer till insikt att livet är inte en rak stig där allt är perfekt och alla ska må bra hela tiden. Så fungerar det ju inte!

Jag har sån tur att jag lever med H som får mig att inse att inte göra saker så stora och omfamnar mig och ler på sitt speciella underbara fina och trygga sätt så får han mig att förstå att det är inte så stort och farligt som jag kan få saker och ting att kännas ibland. Då lättar det från mitt hjärta och jag kan släppa.
Jag älskar denne man. Mest.

Jag har vilat mig i form från förkylningen och i morgon ska jag jobba igen.

Ny form och nya tag.

Leva livet!

Må gott!
Kram Anna






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar